O gamă de produse DJI va beneficia, pe bază de abonament, de servicii de susținere a misiunilor cu drone
Proprietarii și utilizatorii de drone DJI pot beneficia acum de un nou serviciu. Proiectul Enterprise Shield a fost lansat recent, în luna iulie. Cea mai mare companie din lume în producția de drone civile și în tehnologia imaginilor aeriene pe care le transmit acestea dorește ca încrederea în produsele cu care a cucerit piața să fie tot mai mare. Proiectul va acoperi diferite situații nedorite în care pot ajunge operatorii dronelor DJI și va rezolva multe dintre cazurile care pot opri, temporar sau uneori definitiv, o activitate sau o misiune în care sunt implicate aparatele de zbor. DJI Enterprise Shield este serviciul care va asigura, rapid și gratuit, repararea sau înlocuirea dronei, de exemplu în cazul unor avarii produse accidental, cum ar fi prăbușirea dronei, chiar și atunci când este provocată de o eroare de pilotaj, o deteriorare din cauza scufundării în apă sau ca urmare a unor interferențe ale semnalului de comunicație. Are o opțiune prin care, în astfel de situații, înlocuirea sau reparațiile gratuite să fie nelimitate. Enterprise Shield este un proiect cuprinzător, primul de acest fel din lume, iar serviciile oferite vor putea fi personalizate. Ideea a plecat de la solicitările operatorilor de drone DJI, care și-au arătat dorința de a beneficia de performanțe tot mai mari, de întreruperi cât mai reduse pe timpul misiunilor, de fiabilitate și flexibilitate după achiziționarea unui aparat de zbor DJI etc. Serviciul este acum disponibil în două niveluri, Enterprise Shield Basic și Enterprise Shield Plus, și asigură protecția pentru o gamă importantă de modele DJI. Această gamă acoperă drone și diferite „sarcini utile”, cel mai concludent exemplu fiind camerele video cu care dronele DJI sunt echipate. Pe site-ul companiei este prezentată următoarea listă :
M200 series Zenmuse Z30
Zenmuse X4S Zenmuse X5S
Zenmuse XT Zenmuse XT2
Clienții DJI trebuie „să se concentreze numai pe misiunea pe care vor să o îndeplinească”, pe scopul pentru care au decis să efectueze un anumit zbor, după cum precizează într-o declarație publică șeful departamentului Enterprise Partnerships din DJI, Jan Gasparic. După cum se arată pe site-ul companiei DJI (enterprise.dji.com), între cele două tipuri de abonamente, Enterprise Shield Basic și Enterprise Shield Plus, sunt de remarcat următoarele diferențe :
Serviciul Enterprise Shield Basic Enterprise Shield Plus
Serviciul de reparare nu da
Înlocuirea aparatului 2 nelimitat
Taxa de înlocuire taxă fixă, în funcție de model gratuit
Viteza de livrare gratuit, în două zile gratuit, imediat
Service pentru XT și XT2 nu da
În varianta Enterprise Shield Plus, DJI oferă operatorilor opțiunea de a folosi un dispozitiv care să înlocuiască, sub formă de împrumut, unele accesorii, în timpul cât aparatul original este în reparație. Atunci când drona care se dorește a fi înlocuită este trimisă pentru reparație transportul celei care o va schimba este gratuit. Compania DJI asigură utilizatorii că produsele de înlocuire îndeplinesc standardele de performanță și de fiabilitate ale aparatului sau dispozitivului original. Este foarte importantă precizarea de pe site-ul uasweekly.com, „Enterprise Shield este disponibil astăzi pentru clienții DJI din Statele Unite, Canada și China continentală. Enterprise Shield oferă servicii numai în țara sau regiunea în care este achiziționat”. Fiecare utilizator va alege una dintre cele două variante, în funcție de aplicație și de dorința de a salva timpul destinat zborului. Pentru mai multe detalii, inclusiv „informații despre prețuri, costuri de înlocuire, modele de produse acceptate și acoperirea detaliată a pieselor”, DJI recomandă accesarea site-ului enterprise.dji.com/enterprise-shield”. DJI recomandă, deasemenea, oricărui utilizator să contacteze, în primul rând, distribuitorul local.